15/9/09

Enganxats a soitu.es

Fa gairebé un any que vaig descobrir el mitjà online soitu.es i que em vaig convertir en una fervent seguidora de la pàgina. Es tracta d'un diari digital amb preeminència del que sovint s'anomena continguts soft: per sobre de la política i del dia a dia que pauten governs, organitzacions, gabinets de comunicació i partits polítics, el pes de la informació recau en l'actualitat tecnològica, social, d'Internet, en tendències culturals, medi ambient, disseny, vida urbana, sexe, publicitat, consum, economia del dia a dia, televisió... i tot amb un sentit de l'humor i una certa crítica molt tonificants. Només cal donar una ullada al títol de les seccions per entendre-ho.
Personalment, em quedo amb l'imprescindible blog televisiu de Javier Pérez de Albéniz, El descodificador. Demostra que parlant fins i tot de la programació més execrable es pot fer la millor anàlisi social i ser incisiu i divertit. Una mostra de com de seguit és El descodificador són els amors i odis que genera en els lectors que el segueixen.
També segueixo amb interès la informació i les ressenyes literàries del col·lectiu Tipos infames, que per exemple van tenir l'encert de distingir una joia com és Personajes secundarios, de Joyce Johnson, amb el primer premi de literatura Tipos infames. Sembla de broma però hi toquen molt.
També destaquen els reportatges, sovint impagables, però de l'edició d'avui em quedo amb un article que tenia tela, mai millor dit: Zara te parece caro y Primark ya no es tan cutre. ¿Te reconoces?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada